Home >> Carti >> Cum sa concepi un plan de marketing

Cartea "Cum sa concepi un plan de marketing"

Cum sa concepi un plan de marketing
Cum sa concepi un plan de marketing

Cum sa concepi un plan de marketing

Desfasurarea auditului de marketing, Stabilirea obiectivelor si strategiile, Crearea unui plan eficient, rezonalbil

Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar
planul corporativ sau de business al unei companii este cel care conduce firma.
Un plan de marketing bine facut, este aportul cheie al planului dvs. de business.
Printr-un plan de marketing, se identifica oportunitatile promitatoare de afaceri pentru
companie, modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate.
Majoritatea lucrarilor in domeniul planificarii se concentreaza asupra teoriei adecvate

Autor: John Westwood
Traducator: Oana Popescu
ISBN: 978-973-722-279-4
Editura: RENTROP&STRATON
An apartie: 2007
Pagini: 136
Format: 14,5/20,5
Pret : N/A
Descriere

Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar
planul corporativ sau de business al unei companii este cel care conduce firma.
Un plan de marketing bine facut, este aportul cheie al planului dvs. de business.
Printr-un plan de marketing, se identifica oportunitatile promitatoare de afaceri pentru
companie, modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate.
Majoritatea lucrarilor in domeniul planificarii se concentreaza asupra teoriei adecvate
pentru mediile universitare.
Lucrarea de fata este practica, continand numai atata teorie cat este necesar pentru a intelege procesul de planificare. Va da posibilitatea construirii propriului plan de
marketing. Adoptand si urmand structura formala a planului, va va

Cum sa concepi un plan de marketing  

Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar
planul corporativ sau de business al unei companii este cel care conduce firma.
Un plan de marketing bine facut, este aportul cheie al planului dvs. de business.
Printr-un plan de marketing, se identifica oportunitatile promitatoare de afaceri pentru
companie, modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate.
Majoritatea lucrarilor in domeniul planificarii se concentreaza asupra teoriei adecvate
pentru mediile universitare.
Lucrarea de fata este practica, continand numai atata teorie cat este necesar pentru a intelege procesul de planificare. Va da posibilitatea construirii propriului plan de
marketing. Adoptand si urmand structura formala a planului, va va fi mai simplu sa va
ordonati gandurile si datele.
Lucrarea poate fi folosita :
-ca un ghid de studiu individual
-ca exercitiu de planificare de marketing pentru grupuri
-ca manual pentru cursurile de marketing
Nu mai aveti nevoie de alte lucrari din domeniu!
ACUM aveti la indemana cartea
¥Cum sa concepi un plan de marketingµ!

- mai multe detalii -

Pentru moment cartea nu este disponibila. Va rugam reveniti pentru a-i verifica disponibilitatea iar pana atunci va recomandam cartile din tabul alaturat.

Nu uitati sa consultati si sectiunea de carti electronice (eBooks - de pe cele mai populare siteuri) de mai jos!

Analiza Tranzactionala

Pret de la: 29 RON
ISBN: Codecs 12
Editura: CODECS
Pagini: 212  

Arta negocierii - Succes fulminant in vanzari CD

Pret de la: 38.15 RON
ISBN: RS 12
Editura: RENTROP&STRATON
An aparitie: 2009   Format: CD

ASUL DIN MANECA

Pret de la: 20 RON
Autor: Duane Lakin
ISBN: Amaltea 72
Editura: AMALTEA

Capital Markets Law and Compliance

Pret de la: 451 RON
Autor: Paul Nelson
ISBN: 978-0-521-88936-0
Editura: THEMIS CART
An aparitie: 2008   Pagini: 482  

CLIENTI FOREVER!

Pret de la: 20 RON
ISBN: Amaltea 20
Editura: AMALTEA

Cum sa faci prezentari eficiente

Pret de la: 20.71 RON
ISBN: 973-8154-90-1
Editura: RENTROP&STRATON
An aparitie: 2002   Pagini: 128   Format: A5

Drumul catre bogatie sau cum sa-ti construiesti propriul viitor financiar

Pret de la: 29 RON
ISBN: 9789731991122
Editura: INFAROM
An aparitie: 2010   Pagini: 120   Format: 21 x 15 cm
Scrie recenzia sau spune-ne opiniile tale despre 'Cum sa concepi un plan de marketing'.
Cu ce ai ramas citind aceasta carte?

Carti electronice - eBooks
Cartea pe care o cauti
Partenerul saptamanii
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.
Recomandari

Dilema omnivorului - O istorie naturala despre patru moduri de alimentatie

Pret de la: 9.63 RON
ISBN: 9786065130456
Editura: Editura LHR
An aparitie: 2009   Pagini: 432  
Categorie: Harti , Harti , Harti

Adio, Ringo!

Pret de la: 10 RON
Autor: Traian Tandin
ISBN: House of Guides 110
Editura: HOUSE OF GUIDES
Pagini: 207   Format: 130x200 mm
Categorie: Harti , Harti

Face & Body by Marie Claire

Pret de la: 20 RON
ISBN: House of Guides 96
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2008   Pagini: 192   Format: 210x255 mm
Categorie: Harti

Ghidul icoanelor facatoare de minuni

Pret de la: 6.5 RON
ISBN: House of Guides 20
Editura: HOUSE OF GUIDES
Pagini: 144   Format: 130x210 mm
Categorie: Harti , Harti , Harti

Analiza financiara, Bugetele firmei, Cash flow, Lichiditati, Controlling CD

Pret de la: 142.79 RON
ISBN: 978-973-722-622-8
Editura: RENTROP&STRATON
An aparitie: 2011   Format: CD
Categorie: Harti , Harti , Harti , Harti , Harti , Harti , Harti , Harti

Jocuri de Poker

Pret de la: 45 RON
ISBN: House of Guides 66
Editura: HOUSE OF GUIDES
Categorie: Harti