Home
>> Carti
>> Cum sa concepi un plan de marketing
Cartea "Cum sa concepi un plan de marketing"
Cum sa concepi un plan de marketing
Desfasurarea auditului de marketing, Stabilirea obiectivelor si strategiile, Crearea unui plan eficient, rezonalbil
Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar
planul corporativ sau de business al unei companii este cel care conduce firma.
Un plan de marketing bine facut, este aportul cheie al planului dvs. de business.
Printr-un plan de marketing, se identifica oportunitatile promitatoare de afaceri pentru
companie, modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate.
Majoritatea lucrarilor in domeniul planificarii se concentreaza asupra teoriei adecvate
Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar
planul corporativ sau de business al unei companii este cel care conduce firma.
Un plan de marketing bine facut, este aportul cheie al planului dvs. de business.
Printr-un plan de marketing, se identifica oportunitatile promitatoare de afaceri pentru
companie, modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate.
Majoritatea lucrarilor in domeniul planificarii se concentreaza asupra teoriei adecvate
pentru mediile universitare.
Lucrarea de fata este practica, continand numai atata teorie cat este necesar pentru a intelege procesul de planificare. Va da posibilitatea construirii propriului plan de
marketing. Adoptand si urmand structura formala a planului, va va fi mai simplu sa va
ordonati gandurile si datele.
Lucrarea poate fi folosita :
-ca un ghid de studiu individual
-ca exercitiu de planificare de marketing pentru grupuri
-ca manual pentru cursurile de marketing
Nu mai aveti nevoie de alte lucrari din domeniu!
ACUM aveti la indemana cartea
¥Cum sa concepi un plan de marketingµ!
Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar
planul corporativ sau de business al unei companii este cel care conduce firma.
Un plan de marketing bine facut, este aportul cheie al planului dvs. de business.
Printr-un plan de marketing, se identifica oportunitatile promitatoare de afaceri pentru
companie, modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate.
Majoritatea lucrarilor in domeniul planificarii se concentreaza asupra teoriei adecvate
pentru mediile universitare.
Lucrarea de fata este practica, continand numai atata teorie cat este necesar pentru a intelege procesul de planificare. Va da posibilitatea construirii propriului plan de
marketing. Adoptand si urmand structura formala a planului, va va
Cum sa concepi un plan de marketing
Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar
planul corporativ sau de business al unei companii este cel care conduce firma.
Un plan de marketing bine facut, este aportul cheie al planului dvs. de business.
Printr-un plan de marketing, se identifica oportunitatile promitatoare de afaceri pentru
companie, modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate.
Majoritatea lucrarilor in domeniul planificarii se concentreaza asupra teoriei adecvate
pentru mediile universitare.
Lucrarea de fata este practica, continand numai atata teorie cat este necesar pentru a intelege procesul de planificare. Va da posibilitatea construirii propriului plan de
marketing. Adoptand si urmand structura formala a planului, va va fi mai simplu sa va
ordonati gandurile si datele.
Lucrarea poate fi folosita :
-ca un ghid de studiu individual
-ca exercitiu de planificare de marketing pentru grupuri
-ca manual pentru cursurile de marketing
Nu mai aveti nevoie de alte lucrari din domeniu!
ACUM aveti la indemana cartea
¥Cum sa concepi un plan de marketingµ!
Pentru moment cartea nu este disponibila. Va rugam reveniti pentru a-i verifica disponibilitatea iar pana atunci va recomandam cartile din tabul alaturat.
Nu uitati sa consultati si sectiunea de carti electronice (eBooks - de pe cele mai populare siteuri) de mai jos!
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.