Scuterul - un produs care castiga teren!
In orasele sufocate de masini si unde blocajele rutiere sunt la ordinea zilei, scuterul pare o adevarata mana cereasca. Mic, manevrabil, silentios, cu un consum redus de benzina si usor de parcat, acest vehicul pe doua roti are toate atributele unui produs de succes. Magazinele specializate, care sa se ocupe nu doar de vanzarea, ci si de intretinerea acestor minibolizi, prezinta, asadar, un potential de dezvoltare ridicat. Aviz pasionatilor de scutere, care isi pot transforma hobby-ul intr-o activitate aducatoare de profit.
Un vehicul comod si util
Se poate spune ca scuterele de azi au ajuns la maturitate. Stilul lor este modern si ofera o intreaga gama de rafinamente tehnice. Cele mai multe au motoare in doi timpi* (foarte putine sunt in patru timpi)
Scuterul - un produs care castiga teren!
In orasele sufocate de masini si unde blocajele rutiere sunt la ordinea zilei, scuterul pare o adevarata mana cereasca. Mic, manevrabil, silentios, cu un consum redus de benzina si usor de parcat, acest vehicul pe doua roti are toate atributele unui produs de succes. Magazinele specializate, care sa se ocupe nu doar de vanzarea, ci si de intretinerea acestor minibolizi, prezinta, asadar, un potential de dezvoltare ridicat. Aviz pasionatilor de scutere, care isi pot transforma hobby-ul intr-o activitate aducatoare de profit.
Un vehicul comod si util
Se poate spune ca scuterele de azi au ajuns la maturitate. Stilul lor este modern si ofera o intreaga gama de rafinamente tehnice. Cele mai multe au motoare in doi timpi* (foarte putine sunt in patru timpi) si consuma intre 4 si 6 litri de benzina la 100 km. In medie, un scuter atinge o viteza de 80-90 km/h. Cele cu cilindree mare pot ajunge si la 160 km/h. Greutatea maxima este intre 80 si 120 kg si au, de regula, doua locuri.
Scuterul este mult mai mult decat un mijloc de transport, cred cei mai multi dintre proprietarii unor asemenea vehicule. Deplasarea cu acesta pare sa tina mai mult de un mod de viata si, in egala masura, este o moda. Daca doriti sa reusiti in domeniu, trebuie sa stiti foarte bine despre ce este vorba si asta implica sa calatoriti dvs. insiva cu un scuter. Va trebui sa cititi presa specializata pe auto-moto-velo, sa va petreceti timpul in cercurile pasionatilor de acest vehicul. Umblati prin magazinele care vand scutere, in acest mod veti avea o vedere de ansamblu si va veti pune la curent cu particularitatile din domeniu.
Portretul-tip al utilizatorului de scuter
Sunt mai multe categorii de clienti:
1) Pustii de 16-17 ani care vor sa iasa in evidenta, sa castige priviri admirative si respectul colegilor de clasa;
2) Tinerii interesati de un mijloc de locomotie elegant, practic si in acelasi timp placut, care sa-i ajute sa ajunga la timp la serviciu;.
3) Domnii trecuti de varsta a doua care, prin achizitionarea unui scuter (de obicei, model retro), retraiesc senzatiile placute gustate in tinerete.
Deschiderea unui magazin de scutere presupune 6 etape, informatii descrise detaliat in dosarul de afaceri.
Informatii pe scurt:
Capital initial ............... 100.000 euro. Pentru a deveni dealer al unor marci recunoscute, e nevoie de un showroom si de un service
Profit brut potential........in functie de vanzari. Iarna este o perioada mai slaba.
Situatia pietei...................favorabila. Se spune ca fiecare blocaj rutier face sa se vanda un scuter.
Potential de dezvoltare....bun, daca exista o promovare sustinuta a conceptului de "doua roti"