Scratch este un mediu software foarte bun pentru initierea în programare a copiilor. Este mai simplu decât orice alt limbaj de programare, deoarece este bazat pe pseudocod. Cartea contine un set de exemple de activităti structurate pe lectii care permit realizarea cu usurintă de animatii sau joculete. Scopul cărtii este acela de a...
Toate stiintele experimentale realizeaza studii cu ajutorul statisticii matematice, la baza careia stau cunostinte de teoria probabilitatilor. Prezenta lucrare este binevenita si poate fi recomandata atat studentilor, cat si tuturor celor interesati in aprofundarea cunostintelor in domeniile teoriei probabilitatilor si simularii cu calcul...
Este un proiect de manual destinat claselor de informatica. Sistemele de operare constituind cea mai importanta componenta a unui sistem de calcul (softul de baza) precum si necesitatea unui material didactic adecvat se impunea; de altfel, lucrarea a fost elaborata la solicitarea profesorilor de specialitate din Bucuresti. Capitolele manu...
Cartea prezinta aplicatii ale informaticii in aritmetica si baze de numeratie, constructia figurilor geometrice si a locurilor geometrice cu calculatorul, generarea de obiecte combinatoriale:submultimi ale unei multimi, aranjamente, permutari si combinari, partitii ale unei multimi, inversarea unei matrice nesingulare printr-un algoritm d...
Cartea de fata, prima de acest fel, vine în întâmpinarea celor care pregatesc examenele de bacalaureat si de admitere în facultate. Prin cele 180 de probleme rezolvate si 140 de probleme propuse, aceasta carte acopera materia claselor a IX-a, a X-a si a XI-a, constituind astfel un excelent material didactic auxiliar, atât pentru orel...