Cartea este elaborata pentru nivelul II (5-7 ani), ajutând copii atât la educarea comunicarii orale, cât si la comunicarea scrisa si oferind posibilitatea utilizarii la sectoarele biblioteca, stiinta si chiar arta. Copilul, citind imaginile, este ajutat la educarea unei exprimari orale corecte, urmând apoi sa faca corespondenta cu ele...
Aceste caiete ajuta la cunoasterea, întelegerea si realizarea unor grafisme necesare scrierii literelor si cifrelor. Aceste semne grafice respecta principiile didactice, pornind de la usor la greu, folosind atât trasarea libera cât si trasarea peste modele date (unirea de puncte pâna la obtinerea de semne complicate - chipul literelor...
Cartea „Probleme de logica" se bazeaza pe un paradox: relaxeaza si învata în acelasi timp. Este ca si cum ai încerca sa te odihnesti apucându-te sa înveti! Gândirea logica este primul pas în informatica, este principiul pe care se bazeaza utilizarea calculatoarelor. Oricine poate pretinde ca poseda o gândire logica, dar a verifi...
Toate stiintele experimentale realizeaza studii cu ajutorul statisticii matematice, la baza careia stau cunostinte de teoria probabilitatilor. Prezenta lucrare este binevenita si poate fi recomandata atat studentilor, cat si tuturor celor interesati in aprofundarea cunostintelor in domeniile teoriei probabilitatilor si simularii cu calcul...
Nu acceptaţi înlocuitori – acestea sunt probleme logice distractive japoneze originale, create manual! Sudoku, aşa cum este cunoscut astăzi, a fost conceput în Japonia, unde producătorii de puzzle ofereau unui public pretenţios probleme distractive numerice create manual. Dreptunghiul sudoku nu este s...
Nu acceptaţi înlocuitori – acestea sunt probleme logice distractive japoneze originale, create manual! Sudoku, aşa cum este cunoscut astăzi, a fost conceput în Japonia, unde producătorii de puzzle ofereau unui public pretenţios probleme distractive numerice create manual. Dreptunghiul sudoku nu este s...