Home >> Carti >> GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)

Cartea "GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)"

GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)
GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)

GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)


Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs – cunostinte despre produs si piata, aptitudini financiare si strategice, abilitate interpersonala si multe altele – pentru a va imbunatati eficienta si a demonstra ca va aduceti in mod vital contributia la profitabilitatea pe termen lung a companiei.

Cuprinzand linii orientative actualizate si aspecte privind abilitatea de a intui natura int...

Traducator: Emilian Duca, Alina Duca
ISBN: 973-7881-21-4
An apartie: 2007
Pagini: 407
Format: 16,5x23,5 cm
Pret : 45 RON
Descriere

Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs – cunostinte despre produs si piata, aptitudini financiare si strategice, abilitate interpersonala si multe altele – pentru a va imbunatati eficienta si a demonstra ca va aduceti in mod vital contributia la profitabilitatea pe termen lung a companiei.

Cuprinzand linii orientative actualizate si aspecte privind abilitatea de a intui natura interioara a lucrurilor, de care aveti nevoie pentru a deveni un manager de produs valoros, aceasta editie revizuita cuprinde:

Toate informatiile noi referitoare la

GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)  

Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs – cunostinte despre produs si piata, aptitudini financiare si strategice, abilitate interpersonala si multe altele – pentru a va imbunatati eficienta si a demonstra ca va aduceti in mod vital contributia la profitabilitatea pe termen lung a companiei.

Cuprinzand linii orientative actualizate si aspecte privind abilitatea de a intui natura interioara a lucrurilor, de care aveti nevoie pentru a deveni un manager de produs valoros, aceasta editie revizuita cuprinde:

Toate informatiile noi referitoare la strategia managementului de produs privind brand-ul si managementul global al brand-ului

Linii de orientare extinse si aspecte intuitive pentru a obtine o performanta ridicata din partea echipelor si membrilor acestora

“Rezumate de afaceri” referitoare la studii de caz pentru companiile de varf

Intr-un mediu caracterizat prin cresterea complexitatii produsului, competitie intensa la nivel international si accelerarea cerintelor clientilor, managerii de produs trebuie sa inteleaga diferenta intre succesul unui produs si esecul acestuia. Ghidul managerului de produs furnizeaza un cadru clar si direct pe care il puteti folosi pentru a crea si livra clientilor companiei dumneavoastra produse si servicii de calitate superioara , asigurand in acelasi timp valoare pe termen lung pentru companie.

Grafice clare si usor de citit, va prezinta modul in care puteti gestiona fiecare pas important, de la conceptie la finalizare. Liste de verificare practice va ajuta sa evaluati progresul in fiecare etapa. “Rezumate de afaceri” concise va prezinta studii de caz privind companiile de varf care se confrunta si fac fata provocarilor managementului de produs de astazi. Interviuri privind aspecte ale managementului de produs cu consultanti specializati si manageri de produs cu rezultate deosebite va furnizeaza strategii dinamice si verificate pentru rezolvarea potentialelor probleme din marketing, productie, diferite tipuri de comunicare culturala si multe altele.

Manual esential pentru un management de produs fara probleme intr-o lume de afaceri fluida si care nu poate fi previzionata, Ghidul managerului de produs va asigura cunostintele de care aveti nevoie pentru:

Realizarea analizei de piata si a clientului

Proiectarea strategiilor de brand

Stabilirea si implementarea preturilor

Orientarea catre pietele actuale si piete noi

Dezvoltarea, lansarea si evaluarea noilor produse

Gestionarea produselor existente si mature

Crearea si gestionarea cerintelor clientilor

Lucrul efectiv cu departamentele de vanzari, operationale si de cercetare


- mai multe detalii -

Pret(TVA inclus)
 
45 RON
Comanda acum de la EDITURA ROSETTI EDUCATIONAL GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)
Va rugam completati campurile goale marcate cu chenar rosu.
  • 1. Date identificare
  • 2. Adresa de livrare
  • 3. Finalizare

Pas 1: Date de identificare - folosite in procesul de facturare-livrare Nu vor fi facute publice sub nicio forma

Pas 2: Adresa de livrare Informatiile vor fi folosite doar pentru livrarea coletului

Pas 3: Procesare comanda Va rugam asteptati!


EDITURA ROSETTI EDUCATIONAL detalii de livrare:
• Taxele de livrare - Pentru comenzi mai mari de 30 RON taxele de livrare sunt suportate de editura, pentru cele mai mici de 30 RON sunt suportate de cumparator.

A Lawyer's Handbook for Enforcing Foreign Judgments in the United States and Abroad

Pret de la: 426 RON
ISBN: 978-0-521-85874-8
Editura: THEMIS CART
An aparitie: 2007   Pagini: 642   Format: 216 x 138 mm

Constitutionalizing Economic Globalization

Pret de la: 120 RON
ISBN: 978-0-521-69203-8
Editura: THEMIS CART
An aparitie: 2008   Pagini: 340   Format: 22,8 x 15,2 cm

Dictionary of Trade Policy Terms

Pret de la: 326 RON
Autor: Walter Goode
ISBN: 978-0-521-88506-5
Editura: THEMIS CART
An aparitie: 2007   Pagini: 540   Format: 22,8 x 15,2 cm

Dictionary of Trade Policy Terms

Pret de la: 140 RON
Autor: Walter Goode
ISBN: 978-0-521-71206-4
Editura: THEMIS CART
An aparitie: 2007   Pagini: 540   Format: 22,8 x 15,2 cm

Ghidul începătorului în economia mondială

Pret de la: 14 RON
Autor: S. Epping
ISBN: 9975-61-219-9
Editura: ARC
Pagini: 236   Format: 130x200 mm

Globalizarea si efectele ei sociale

Pret de la: 12.4 RON
ISBN: 973-8203-57-0
Editura: ANTET
An aparitie: 2005   Pagini: 128   Format: 13x20 cm

Identitate europeană

Pret de la: 27.3 RON
ISBN: ISBN 973 -7766 -79 -2 <br>ISBN 978 -973 -7766
Editura: Editura Lumen
An aparitie: 2006   Pagini: 279   Format: A5

LUPTA CU CRIZA FINANCIARÃ. EFORTURILE UNUI MEMBRU ROMÂN AL PE

Pret de la: 29 RON
Autor: Daniel DAIANU
ISBN: 973-7881-52-6
An aparitie: 2010   Pagini: 336   Format: 14,8x21 cm
Categorie: Stiintifice

National Law in WTO Law

Pret de la: 301 RON
ISBN: 978-0-521-87531-8
Editura: THEMIS CART
An aparitie: 2007   Pagini: 356   Format: 22,8 x 15,2 cm

Perspectives on the challenges and opportunities of the future EU enlargement towards CEEC

Pret de la: 12 RON
ISBN: ISBN 10 973 -7766- 78 -4 <br>13 978- 973- 776
Editura: Editura Lumen
An aparitie: 2006   Pagini: 128   Format: A5
Scrie recenzia sau spune-ne opiniile tale despre 'GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)'.
Cu ce ai ramas citind aceasta carte?

Carti electronice - eBooks
Cartea pe care o cauti
Partenerul saptamanii
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.
Recomandari

Revista Romana de Taxe Impozite Contabilitate - abonament 12 aparitii

Pret de la: 405.48 RON
ISBN: 2068- 6374
Editura: RENTROP&STRATON
An aparitie: 2010   Pagini: 32   Format: A4

GHIDUL GASTRONOMIC AL ROMANIEI - BUCATARIA MODERNA

Pret de la: 39.5 RON
ISBN: 9786065131279c
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2010   Pagini: 174   Format: 220 x 190 mm
Categorie: Manuscrise , Manuscrise

GHIDUL GASTRONOMIC AL ROMANIEI - DULCIURI DE CASA

Pret de la: 39.5 RON
ISBN: 9786065131262
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2010   Pagini: 224   Format: 220 x 190 mm
Categorie: Manuscrise , Manuscrise

Adevarata putere a apei: Sa ne vindecam ai sa ne descoperim pe noi insine

Pret de la: 26.1 RON
Autor: Masaru Emoto
ISBN: 978-973-88591-0-4
An aparitie: 2008   Pagini: 188   Format: 13 X 20 cm

LITTLE BLACK DRESS SI ALTE DIETE RAPIDE

Pret de la: 20 RON
ISBN: 9786065131132
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2009   Pagini: 114   Format: 190 x 190 mm