Home >> Categorii >> Marketing

Cartile categoriei "Marketing"

Manualul de e-marketing

Ghid indispensabil pentru marketingul produselor si serviciilor tale pe Internet


Autor: Matt Haig
ISBN: 973-722-044-7
Categorie: Marketing
Editura: RENTROP&STRATON
An apartie: 2006
Pret de la: 29.43 RON

Descoperiti cum puteti crea un plan de succes pentru marketingul "ultrarapid", utilizand ghidul super-practic al lui Matt Haig.Daca Internetul se propaga de 7 ori mai iute decat viteza timpului normal, aveti nevoie de un stil accelerat de a lucra. Cartea de fata este un o lectura esentiala. Un ATU pentru orice intreprinzator care poseda o...

- vezi detaliile -

Marketing şi comunicare pe internet


ISBN: ISBN 10 973 -7766 -87 -3 <br>ISBN 13 978 -973
Editura: Editura Lumen
An apartie: 2006
Pret de la: 70 RON

O lucrare care îşi propune investigarea comunicării de marketing pe Internet se bazează, de la bun început, pe trei componente extrem de dinamice: comunicarea, marketingul şi internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiză a comunicării, a marketingului sau a Internetului. Consideraţiile de natu...

- vezi detaliile -

Marketing de la A la Z

80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager


Autor: Philip Kotler
ISBN: Cod Codecs 5
Categorie: Management , Marketing
Editura: CODECS
Pret de la: 35 RON

Marketing de la A la Z 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager Acest depozitar de cunostinte specializate este un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul in materie de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa...

- vezi detaliile -

Marketing lateral


ISBN: Codecs 20
Editura: CODECS
Pret de la: 35 RON

Marketing lateral Autori Philip Kotler si Fernando Trias de Bes Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta u...

- vezi detaliile -

Marketingul ca razboi


Autori: Al Ries , Jack Trout
ISBN: 973-636-006-7
Editura: ANTET
Pret de la: 10.6 RON

Doi mari profesionisti din domeniul reclamei si marketingului dezvaluie o perspectiva revolutionara asupra acestui domeniu in actualul mediu concurential. In spatiul pietei, victoria o obtin numai acele companii hotarate sa se angreneze intr-un veritabil razboi pentru a castiga premiul esential: inimile si mintile consumatorilor.

- vezi detaliile -

Marketingul Motivational


ISBN: 978-973-88521-2-9
Categorie: Diverse , Marketing
An apartie: 2008
Pret de la: 19 RON

Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. Autorul cartii, Robert Imbriale, este un expert in marketingul pe internet care a vindut produse si servicii in valoare de peste 150 de milioane de dolari. Este un...

- vezi detaliile -

Metode de succes în marketingul direct


Autori: B. Stone , R. Jacobs
ISBN: 9975-61-319-5
Categorie: Marketing , Vanzari
Editura: ARC
Pret de la: 39 RON

Prezenta lucrare arată comercianţilor cum să utilizeze cît mai din plin avantajul metodelor de restructurare a marketingului şi cum să-şi proiecteze un program de marketing direct care să fie un mod fundamental eficient, avînd o strategie avansată şi permanent profitabilă. Cartea este un...

- vezi detaliile -

Metode si trucuri despre... Cum sa faceti clientii sa semneze

Incheierea unei tranzactii.Transformati intalnirile cu clientii in comenzi ferme


Autor: Pascal Py
ISBN: 973-8154-74-X
Editura: RENTROP&STRATON
An apartie: 2004
Pret de la: 21.8 RON

Prima prioritate a personalului din Vanzari este transformarea intalnirilor cu clientii in comenzi ferme. Momentul crucial si cel mai delicat este finalizarea tranzactiei. Respectiv, cand trebuie sa-l convingeti pe client sa semneze o comanda. Fata-n fata cu clientul dumneavoastra, incepeti discutia, respectiv negocierea. Sunteti insa un...

- vezi detaliile -

Metrosexualul

Un mit urban contemporan


ISBN: ISBN 13 978- 973- 7766 -84- 7<br>ISBN 10 973
Editura: Editura Lumen
An apartie: 2006
Pret de la: 18 RON

Citind cartea Ralucăi Ionescu, am avut sentimentul că în spatele unui discurs inteligent şi riguros documentat se ascunde în fapt o echipă întreagă de analişti, istorici, filologi, psihologi şi stilişti vestimentari. O scriitură atât de complexă, documentată savant şi mai imp...

- vezi detaliile -

Milionar peste noapte


Autor: Mark Fisher
ISBN: 973-8471-33-8
Categorie: Marketing , Altele , Diverse
Editura: Editura Mix
An apartie: 2005
Pret de la: 13 RON

Cartea îndeamnă la un exercitiu de autocunoastere, un exercitiu care ne determină să ne schimbam modul de gândire, modul în care percepem anumite stări: fericirea, succesul pe plan sentimental, profesional, dar si financiar. Autorul acestei cărti ne oferă un sfat esantial: Subconstientul este un sclav ca...

- vezi detaliile -

Negociere in avantaj


ISBN: Codecs 19
Editura: CODECS
Pret de la: 40 RON

Multi oameni sunt, din fire, concilianti si cooperanti; altii sunt, dimpotriva, competitivi. Exista persoane deosebit de eficiente in negociere, indiferent de abordarea lor. In privinta stilului exista un singur adevar: ca sa fie buni, negociatorii trebuie sa invete sa fie ei insisi la masa negocierii. Trucurile si stratagemele care ii in...

- vezi detaliile -
Cartea pe care o cauti
Partenerul saptamanii
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.
Recomandari

GHIDUL GASTRONOMIC AL ROMANIEI - BUCATARIA COMUNITATILOR ETNICE

Pret de la: 37.5 RON
ISBN: 9786065131309
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2010   Pagini: 114   Format: 220 x 190 mm
Categorie: Manuscrise , Manuscrise

Dieta si hrana

Pret de la: 22 RON
ISBN: V&S 10
An aparitie: 2008   Pagini: 598   Format: N/A; 0.600 kg

Dictionar juridic Roman-Englez

Pret de la: 130 RON
ISBN: 973-87615-0-6
An aparitie: 2009   Pagini: 700   Format: 16,5x21,2

Napoleon

Pret de la: 30 RON
Autor: Jean Tulard
ISBN: Compania 32
Editura: COMPANIA
Pagini: 440   Format: 16 x 23 cm

Revista Romana de Taxe Impozite Contabilitate - abonament 12 aparitii

Pret de la: 405.48 RON
ISBN: 2068- 6374
Editura: RENTROP&STRATON
An aparitie: 2010   Pagini: 32   Format: A4

Comisia - Istoria necenzurata a investigatiilor privind evenimentele din 11-09-2001

Pret de la: 14.45 RON
Autor: Philip Shenon
ISBN: 978-606-51-3041-8
Editura: Editura LHR
Pagini: 480   Format: 155 x 230 mm