Home >> Categorii >> Vanzari

Cartile categoriei "Vanzari"

Despre brand


Autor: Wally Olins
ISBN: 973-711-108-7/978-973-711-108-1
Editura: COMUNICARE.RO
An apartie: 2006
Pret de la: 20 RON

Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen.

Despre brand este u...

- vezi detaliile -

EXCELENTA IN VANZARI

Mai multi bani, cu mai putin stres, intr-un timp mai scurt


Autor: TODD DUNCAN
ISBN: Amaltea 219
Categorie: Marketing , Vanzari
Editura: AMALTEA
An apartie: 2014
Pret de la: 39 RON

Daca lucrezi in vanzari, stii foarte bine care sunt provocarile cu care te confrunti: schimbarile radicale si dese din mediul de afaceri, efectele crizei din ultimii ani, concurenta efectiv acerba sau clientii cu exigente din ce in ce mai mari. Cum sa ai, asadar, succesul mult visat? Pornind de la un principiu simplu, acela ca o vanzar...

- vezi detaliile -

EXPERIENTA APPLE

Secretele construirii unei relatii pe termen lung cu clientii


Autor: CARMINE GALLO
ISBN: Amaltea 223
Editura: AMALTEA
Pret de la: 39 RON

Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se afla doar calitatea extraordinara a produselor, ci niste oam...

- vezi detaliile -

FA-I SA CUMPERE!


ISBN: Amaltea 74
Editura: AMALTEA
Pret de la: 20 RON

Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si experienta practica in prima linie din domeniul vanzarilor, marketingului si publicitatii, a...

- vezi detaliile -

GHID PRACTIC DE NEGOCIERE


ISBN: Amaltea 64
Editura: AMALTEA
Pret de la: 30 RON

Daca lucrezi in domeniul vanzarilor, cumpara aceasta carte! Daca vrei sa fii un bun manager, cumpara aceasta carte! Daca pur si simplu planuiesti sa achizitionezi o masina si vrei sa obtii cel mai avantajos pret posibil pentru tine, citeste aceasta carte cu cea mai mare atentie. Este accesibila, practica, plina de exemple si definitii sim...

- vezi detaliile -

GHIDUL MANAGERULUI DE PRODUS (CD INCLUS)


ISBN: 973-7881-21-4
An apartie: 2007
Pret de la: 45 RON

Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs – cunostinte despre produs si piata,...

- vezi detaliile -

Managementul vanzarilor


ISBN: Cod Codecs 7
Editura: CODECS
Pret de la: 55 RON

O lucrare de referinta in domeniu care ne convinge ca a sti cum sa vinzi poate fi pasul dintre faliment si succes in afaceri.

- vezi detaliile -

Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie


Autor: Jim Blythe
ISBN: Codecs 18
Editura: CODECS
Pret de la: 55 RON

Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate îndoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes în vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti îsi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problem...

- vezi detaliile -

Marketing lateral


ISBN: Codecs 20
Editura: CODECS
Pret de la: 35 RON

Marketing lateral Autori Philip Kotler si Fernando Trias de Bes Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta u...

- vezi detaliile -

Metode de succes în marketingul direct


Autori: B. Stone , R. Jacobs
ISBN: 9975-61-319-5
Categorie: Marketing , Vanzari
Editura: ARC
Pret de la: 39 RON

Prezenta lucrare arată comercianţilor cum să utilizeze cît mai din plin avantajul metodelor de restructurare a marketingului şi cum să-şi proiecteze un program de marketing direct care să fie un mod fundamental eficient, avînd o strategie avansată şi permanent profitabilă. Cartea este un...

- vezi detaliile -

Metode si trucuri despre... Cum sa faceti clientii sa semneze

Incheierea unei tranzactii.Transformati intalnirile cu clientii in comenzi ferme


Autor: Pascal Py
ISBN: 973-8154-74-X
Editura: RENTROP&STRATON
An apartie: 2004
Pret de la: 21.8 RON

Prima prioritate a personalului din Vanzari este transformarea intalnirilor cu clientii in comenzi ferme. Momentul crucial si cel mai delicat este finalizarea tranzactiei. Respectiv, cand trebuie sa-l convingeti pe client sa semneze o comanda. Fata-n fata cu clientul dumneavoastra, incepeti discutia, respectiv negocierea. Sunteti insa un...

- vezi detaliile -
Cartea pe care o cauti
Partenerul saptamanii
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.
Recomandari

Comisia - Istoria necenzurata a investigatiilor privind evenimentele din 11-09-2001

Pret de la: 14.45 RON
Autor: Philip Shenon
ISBN: 978-606-51-3041-8
Editura: Editura LHR
Pagini: 480   Format: 155 x 230 mm

FLUTURII. MICA ENCICLOPEDIE

Pret de la: 37.9 RON
Autor: Tudor Cozari
ISBN: 978-9975-61-4825
Editura: ARC
An aparitie: 2008   Pagini: 160   Format: 125 x 195 mm
Categorie: Alimentatie , Alimentatie

Bucharest City Guide

Pret de la: 34.5 RON
ISBN: House of Guides 17
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2008   Pagini: 192   Format: 115 x 210 mm
Categorie: Alimentatie , Alimentatie

Istoria mantuirii

Pret de la: 32 RON
ISBN: V&S 54
An aparitie: 2009   Pagini: 340   Format: 360 g
Categorie: Alimentatie , Alimentatie

CONFLICTE ARMATE DUPA AL DOILEA RAZBOI MONDIAL

Pret de la: 320 RON
ISBN: CARTOGRAFIA 227
Format: 140 x 100 cm