Home >> Carti >> Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie

Cartea "Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie"

Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie
Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie

Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie


Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate îndoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes în vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti îsi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problemele lor, aratandu-se ingeniosi si creativi. Cartea “Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie” îsi propune sa explice cum se ocupa de marketing, la nivel individual, managerii de vanzari moderni (si personalul de vanzari modern). Cartea prezinta pe larg aspectele activitatii de vanzare, de la vanzare person...

Autor: Jim Blythe
ISBN: Codecs 18
Editura: CODECS
Pagini: 369
Pret : 55 RON
Descriere

Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate îndoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes în vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti îsi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problemele lor, aratandu-se ingeniosi si creativi. Cartea “Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie” îsi propune sa explice cum se ocupa de marketing, la nivel individual, managerii de vanzari moderni (si personalul de vanzari modern). Cartea prezinta pe larg aspectele activitatii de vanzare, de la vanzare personala pana la managementul contactelor cu clientii majori (“key account management”), se ocupa de procesele de vanzare din organizatii (“business-to-business”), precum si de va

Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie  

Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate îndoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes în vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti îsi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problemele lor, aratandu-se ingeniosi si creativi. Cartea “Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie” îsi propune sa explice cum se ocupa de marketing, la nivel individual, managerii de vanzari moderni (si personalul de vanzari modern). Cartea prezinta pe larg aspectele activitatii de vanzare, de la vanzare personala pana la managementul contactelor cu clientii majori (“key account management”), se ocupa de procesele de vanzare din organizatii (“business-to-business”), precum si de vanzarea produselor de consum. Numarul mare de exemple si studiile de caz cu care se încheie capitolele sustin fundamentele teoretice si conceptuale ale vanzarii, ale motivarii si controlului fortei de vanzare. Totodata, sunt tratate si domenii în plina dezvoltare ale managementului vanzarilor: gestionarea contactelor cu clientii mari, managementul relatiilor cu clientii, televanzarile si aspectele legale ale activitatii de vanzare. Jim Blythe este conferentiar titular de marketing la Universitatea Glamorgan din Marea Britanie. A lucrat ca agent de vanzari si manager de vanzari, ajungand în final director de companie, înainte de a se angaja, în 1991, cadru didactic al Colegiului Economic Glamorgan. Din acel moment, cariera lui academica s-a caracterizat printr-o prolifica activitate publicistica: este autorul a opt manuale si a peste douazeci de comunicari stiintifice în lumea universitara. Domeniile lui de interes sunt: marketingul prin targuri si expozitii (subiect pentru care este cel mai bine cunoscut, managementul vanzarilor (în particular, relatia deloc comoda dintre vanzari si marketing) si marketingul inovarii. Jim Blythe este membru al Academiei de Marketing din Marea Britanie si al Academiei Americane de Stiinta a Marketingului, participand adeseori cu prelegeri la conferinte si seminare de instruire. A publicat si lucrari de didactica a studiului si numeroase articole în periodice de specialitate.

- mai multe detalii -

Pret(TVA inclus)
 
55 RON
Comanda acum de la CODECS Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie
Va rugam completati campurile goale marcate cu chenar rosu.
  • 1. Date identificare
  • 2. Adresa de livrare
  • 3. Finalizare

Pas 1: Date de identificare - folosite in procesul de facturare-livrare Nu vor fi facute publice sub nicio forma

Pas 2: Adresa de livrare Informatiile vor fi folosite doar pentru livrarea coletului

Pas 3: Procesare comanda Va rugam asteptati!


CODECS detalii de livrare:
• Taxele de livrare - sunt suportate de editura.

Culori si numere

Pret de la: 8.5 RON
Autor: Louise L. Hay
ISBN: 978-606-8420-75-2
An aparitie: 2015   Pagini: 68   Format: 13 x 20 x 0,4
Categorie: Stiintifice

Postul - Un miracol

Pret de la: 31.5 RON
ISBN: 978-606-8080-98-7
An aparitie: 2013   Pagini: 423   Format: 13 x 20

Slabeste Garantat cu Fitness SuperSlim

Pret de la: 69 RON
Autor: Lungu Gabriel
ISBN: 978-73-7719-85-0
Editura: ROVIMED
An aparitie: 2010   Pagini: 250  

365 DE MASINI PE CARE TREBUIE SA LE CONDUCI

Pret de la: 75 RON
ISBN: 9786065130661
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2009   Pagini: 320   Format: 165 x 210 mm
Categorie: Stiintifice

38 de intrebuintari pentru un sot

Pret de la: 20 RON
ISBN: House of Guides 62
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2008   Pagini: 76   Format: 170x190 mm

50 de sfaturi pentru ingrijirea cainelui

Pret de la: 14 RON
Autor: Arden Moore
ISBN: House of Guides 115
Editura: HOUSE OF GUIDES
Pagini: 146   Format: 130x200 mm
Categorie: Stiintifice , Stiintifice

50 de sfaturi pentru ingrijirea pisicii

Pret de la: 14 RON
Autor: Arden Moore
ISBN: House of Guides 116
Editura: HOUSE OF GUIDES
Pagini: 146   Format: 130x200 mm
Categorie: Stiintifice , Stiintifice

600 de sfaturi pentru vanatori

Pret de la: 69.9 RON
ISBN: 6786068527994
Editura: Editura Casa
An aparitie: 2016   Pagini: 256  
Categorie: Stiintifice , Stiintifice

7 raspunsuri unui procuror

Pret de la: 20 RON
ISBN: InfoData 35
Categorie: Stiintifice
Scrie recenzia sau spune-ne opiniile tale despre 'Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie'.
Cu ce ai ramas citind aceasta carte?

Carti electronice - eBooks
Cartea pe care o cauti
Partenerul saptamanii
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.
Recomandari

101 sfaturi de slabit pentru prevenirea si controlul diabetului

Pret de la: 10 RON
ISBN: House of Guides 47
Editura: HOUSE OF GUIDES
Pagini: 128   Format: 165x235 mm
Categorie: Alimentatie , Alimentatie

Istoria mantuirii

Pret de la: 32 RON
ISBN: V&S 54
An aparitie: 2009   Pagini: 340   Format: 360 g
Categorie: Alimentatie , Alimentatie

Sarut mana, doamna!

Pret de la: 18 RON
Autor: George Uba
ISBN: V&S 31
An aparitie: 2007   Pagini: 336   Format: N/A; 0.340 kg
Categorie: Alimentatie , Alimentatie

Adevarata putere a apei: Sa ne vindecam ai sa ne descoperim pe noi insine

Pret de la: 26.1 RON
Autor: Masaru Emoto
ISBN: 978-973-88591-0-4
An aparitie: 2008   Pagini: 188   Format: 13 X 20 cm

1421 - Anul in care China a descoperit lumea

Pret de la: 39.5 RON
Autor: Gavin Menzies
ISBN: House of Guides 89
Editura: HOUSE OF GUIDES
Pagini: 624   Format: 130x200 mm