Home >> Categorii >> Relatii publice si comunicare

Cartile categoriei "Relatii publice si comunicare"

Lecţii de management de proiect


ISBN: Codecs 17
Editura: CODECS
Pret de la: 40 RON

Lecţii de management de proiect se bazează pe metodologia TenStep Project Management Process™ – o metodologie flexibilă şi scalabilă de abordare a proiectelor, care vă arată cum să realizaţi managementul oricărui proiect, indiferent de dimensiune.

Lecţii de management...

- vezi detaliile -

Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie


Autor: Jim Blythe
ISBN: Codecs 18
Editura: CODECS
Pret de la: 55 RON

Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate îndoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes în vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti îsi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problem...

- vezi detaliile -

Marketing lateral


ISBN: Codecs 20
Editura: CODECS
Pret de la: 35 RON

Marketing lateral Autori Philip Kotler si Fernando Trias de Bes Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta u...

- vezi detaliile -

Metrosexualul

Un mit urban contemporan


ISBN: ISBN 13 978- 973- 7766 -84- 7<br>ISBN 10 973
Editura: Editura Lumen
An apartie: 2006
Pret de la: 18 RON

Citind cartea Ralucăi Ionescu, am avut sentimentul că în spatele unui discurs inteligent şi riguros documentat se ascunde în fapt o echipă întreagă de analişti, istorici, filologi, psihologi şi stilişti vestimentari. O scriitură atât de complexă, documentată savant şi mai imp...

- vezi detaliile -

Negociere in avantaj


ISBN: Codecs 19
Editura: CODECS
Pret de la: 40 RON

Multi oameni sunt, din fire, concilianti si cooperanti; altii sunt, dimpotriva, competitivi. Exista persoane deosebit de eficiente in negociere, indiferent de abordarea lor. In privinta stilului exista un singur adevar: ca sa fie buni, negociatorii trebuie sa invete sa fie ei insisi la masa negocierii. Trucurile si stratagemele care ii in...

- vezi detaliile -

New Approaches In Humanistic Sciences


ISBN: ISBN 978- 973- 7766- 74-8 <br>ISBN 973-7766-7
Editura: Editura Lumen
An apartie: 2006
Pret de la: 22 RON

SEBASTIAN BUHAI: Customary Law Assessment and Applications: Capital Punishment for Juvenile Offenders
SIMONA VIERU : Issues in the American Film
ALEXANDRA MIHAI Romania s foreign policy at its Eastern border
RALUCA MAIEREAN : Anti- Communist Uprisings and the Media
RUXANDRA RAŢIU Freedom of Trade over Freedom...

- vezi detaliile -

Noul Principe. Machiavelli in secolul al XXI-lea


Autor: Dick Morris
ISBN: 973-7712-12-5
Editura: ZIUA
An apartie: 2004
Pret de la: 17.5 RON

„Cartea Noul Principe este reteta pentru trei lucruri importante: cum sa candidezi, cum sa cistigi alegerile si mai ales cum sa ramai la putere. Sunt politicienii romani capabili sa realizeze aceste lucruri in mod democratic? Puteti afla singuri raspunsul citind aceasta extraordinara carte.“ Sorin Rosca Stanescu, director ZIUA „Dick...

- vezi detaliile -

Principele modern

Ce trebuie sa stie adevaratii conducatori


Autor: Carnes Lord
ISBN: 973-636-192-6
Editura: ANTET
An apartie: 2006
Pret de la: 25.2 RON

Teoria democratiei ne invata ca poporul conduce. In practica, avem lideri care conduc poporul intr-un mod care nu difera fundamental de cel al principilor si potentaţilor de altadata. Acest paradox pare a fi acceptat in cea mai mare parte de electoratele contemporane. Desi este evident, el continua sa reprezinte o problema. Care este...

- vezi detaliile -

Publicitate şi psihanaliză


ISBN: 973-8291-31-3
Editura: TREI
An apartie: 2003
Pret de la: 19.9 RON

Îndemânarea publicitarilor, la fel ca arta ideologilor, constă deci, în esenţă, în a ne face să ne uităm poziţia de subiect, pentru a ne ralia la trăsăturile comune ale unei apartenenţe definite. Magia publicitarilor constă în a-l face pe fiecare, din unic cum este, să devină...

- vezi detaliile -

Publicitate şi societate


ISBN: 973-707-035-6
Editura: TREI
An apartie: 2005
Pret de la: 24.9 RON

Paradoxul vrea ca, prin tradiţie, publicitatea să fie respinsă din câmpul cultural în acelaşi timp de universitari docţi apărători ai purităţii „culturale" elitiste, de intelectuali impregnaţi cu ideologie anticomercială, dar şi de producători de publicitate, de cârmuit...

- vezi detaliile -

PUTEREA CUVINTELOR


Autor: Hal Urban
ISBN: Amaltea 137
Editura: AMALTEA
Pret de la: 25 RON

Cuvintele reprezinta instrumente la care am avut acces dintotdeauna si pe care le-am tot utilizat inca din ziua in care am inceput sa vorbim. Le consideram ca facand parte din rutina. Deseori vorbim fara a gandi in prealabil si fara a fi constienti de impactul cuvintelor noastre. Si, cu toate acestea, pot avea un impact de zile mari – a...

- vezi detaliile -
Cartea pe care o cauti
Partenerul saptamanii
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.
Recomandari

CD Legea Pensiilor 2011. Ghid Practic

Pret de la: 149.33 RON
ISBN: 978-973-722-647-1
Editura: RENTROP&STRATON
An aparitie: 2011   Format: CD
Categorie: Arta , Arta , Arta , Arta , Arta

101 sfaturi de slabit pentru prevenirea si controlul diabetului

Pret de la: 10 RON
ISBN: House of Guides 47
Editura: HOUSE OF GUIDES
Pagini: 128   Format: 165x235 mm
Categorie: Arta , Arta

Diabetul la adulti si copii

Pret de la: 14 RON
ISBN: V&S 9
An aparitie: 2007   Pagini: 182   Format: N/A; 0.200 kg
Categorie: Arta , Arta

MESE FESTIVE. 60 de retete rafinate.

Pret de la: 31.5 RON
ISBN: 9786065130562
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2009   Pagini: 128   Format: 165x235 mm
Categorie: Arta , Arta

Audit: o abordare integrata

Pret de la: 122 RON
ISBN: 9975-61-290-3
Editura: ARC
Pagini: 972   Format: 20x27,5 cm

SET

Pret de la: 98 RON
ISBN: V&S 48
An aparitie: 2009   Pagini: 3150   Format: 3140 g
Categorie: Arta , Arta