Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen.
Despre brand este u...
Daca lucrezi in vanzari, stii foarte bine care sunt provocarile cu care te confrunti: schimbarile radicale si dese din mediul de afaceri, efectele crizei din ultimii ani, concurenta efectiv acerba sau clientii cu exigente din ce in ce mai mari. Cum sa ai, asadar, succesul mult visat? Pornind de la un principiu simplu, acela ca o vanzar...
Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se afla doar calitatea extraordinara a produselor, ci niste oam...
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si experienta practica in prima linie din domeniul vanzarilor, marketingului si publicitatii, a...
Daca lucrezi in domeniul vanzarilor, cumpara aceasta carte! Daca vrei sa fii un bun manager, cumpara aceasta carte! Daca pur si simplu planuiesti sa achizitionezi o masina si vrei sa obtii cel mai avantajos pret posibil pentru tine, citeste aceasta carte cu cea mai mare atentie. Este accesibila, practica, plina de exemple si definitii sim...
Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs – cunostinte despre produs si piata,...
O lucrare de referinta in domeniu care ne convinge ca a sti cum sa vinzi poate fi pasul dintre faliment si succes in afaceri.
Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate îndoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes în vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti îsi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problem...
Marketing lateral Autori Philip Kotler si Fernando Trias de Bes Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta u...
Prezenta lucrare arată comercianţilor cum să utilizeze cît mai din plin avantajul metodelor de restructurare a marketingului şi cum să-şi proiecteze un program de marketing direct care să fie un mod fundamental eficient, avînd o strategie avansată şi permanent profitabilă. Cartea este un...
Prima prioritate a personalului din Vanzari este transformarea intalnirilor cu clientii in comenzi ferme. Momentul crucial si cel mai delicat este finalizarea tranzactiei. Respectiv, cand trebuie sa-l convingeti pe client sa semneze o comanda. Fata-n fata cu clientul dumneavoastra, incepeti discutia, respectiv negocierea. Sunteti insa un...