Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen.
Despre brand este un studiu care ofera o viziune lucida, aplicata, asupra mecanismelor de creare a brandurilor, elaborata de insusi artizanul lor. Aceasta carte este nu numai o reactie polemica la atitudinea antitrust promovata de autori cum ar fi Naomi Klein (in deja celebrul volum No Logo), dar si o critica rafinata, subtila si pertinenta la adresa industriei marcilor. Astazi, cind atitudinea consumatorilor oscileaza dramatic intre tentatia de a se lasa sedusi si cea de a se revolta impotriva brandur
Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen.
Despre brand este un studiu care ofera o viziune lucida, aplicata, asupra mecanismelor de creare a brandurilor, elaborata de insusi artizanul lor. Aceasta carte este nu numai o reactie polemica la atitudinea antitrust promovata de autori cum ar fi Naomi Klein (in deja celebrul volum No Logo), dar si o critica rafinata, subtila si pertinenta la adresa industriei marcilor. Astazi, cind atitudinea consumatorilor oscileaza dramatic intre tentatia de a se lasa sedusi si cea de a se revolta impotriva brandurilor si a modalitatilor prin care acestea se construiesc si patrund in viata cotidiana, o astfel de carte deschide o dezbatere care, in spatiul cultural romanesc, se afla abia la inceput.