Marketingul inseamna servicii catre clienti – intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. “Manualul de marketing” demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filosofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i transforma pe cei implicati in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu. Cei 36 de autori prezenti in acest manual sunt experti cu mare reputatie in domeniile lor: Michael J. Thomas e...
Marketingul inseamna servicii catre clienti – intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. “Manualul de marketing” demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filosofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i transforma pe cei implicati in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu. Cei 36 de autori prezenti in acest manual sunt experti cu mare reputatie in domeniile lor: Michael J. Thomas este profesor de marketing la Unversitatea din Strathclyde, presedinte al Chartered Institute of Marketing si autorul volumelor The Pocket Guide to Marketing si The Marketing Digest.
Marketingul inseamna servicii catre clienti – intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. “Manualul de marketing” demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filosofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i transforma pe cei implicati in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu. Cei 36 de autori prezenti in acest manual sunt experti cu mare reputatie in domeniile lor: Michael J. Thomas este profesor de marketing la Unversitatea din Strathclyde, presedinte al Chartered Institute of Marketing si autorul volumelor The Pocket Guide to Marketin
Manual de Marketing
Marketingul inseamna servicii catre clienti – intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. “Manualul de marketing” demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filosofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i transforma pe cei implicati in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu. Cei 36 de autori prezenti in acest manual sunt experti cu mare reputatie in domeniile lor: Michael J. Thomas este profesor de marketing la Unversitatea din Strathclyde, presedinte al Chartered Institute of Marketing si autorul volumelor The Pocket Guide to Marketing si The Marketing Digest.
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.