Home >> Carti >> Marketing şi comunicare pe internet

Cartea "Marketing şi comunicare pe internet"

Marketing şi comunicare pe internet
Marketing şi comunicare pe internet

Marketing şi comunicare pe internet


O lucrare care îşi propune investigarea comunicării de marketing pe Internet se bazează, de la bun început, pe trei componente extrem de dinamice: comunicarea, marketingul şi internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiză a comunicării, a marketingului sau a Internetului. Consideraţiile de natură teoretică, care tratează distinct cele trei domenii, sunt redate într-o literatură de specialitate impresionantă: cărţi, capitole din cărţi, reviste, studii şi cercetări, resurse Web etc, atât străină cât şi românească. În ceea ce priveş...

ISBN: ISBN 10 973 -7766 -87 -3 <br>ISBN 13 978 -973
Editura: Editura Lumen
An apartie: 2006
Pagini: 490
Format: Academic
Pret : 70 RON
Descriere

O lucrare care îşi propune investigarea comunicării de marketing pe Internet se bazează, de la bun început, pe trei componente extrem de dinamice: comunicarea, marketingul şi internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiză a comunicării, a marketingului sau a Internetului. Consideraţiile de natură teoretică, care tratează distinct cele trei domenii, sunt redate într-o literatură de specialitate impresionantă: cărţi, capitole din cărţi, reviste, studii şi cercetări, resurse Web etc, atât străină cât şi românească. În ceea ce priveşte domeniile de intersecţie comunicarea pe Internet, marketingul pe Internet şi comunicarea de marketing, deşi se cunosc examinări atente ale acestor arii,

Marketing şi comunicare pe internet  

O lucrare care îşi propune investigarea comunicării de marketing pe Internet se bazează, de la bun început, pe trei componente extrem de dinamice: comunicarea, marketingul şi internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiză a comunicării, a marketingului sau a Internetului. Consideraţiile de natură teoretică, care tratează distinct cele trei domenii, sunt redate într-o literatură de specialitate impresionantă: cărţi, capitole din cărţi, reviste, studii şi cercetări, resurse Web etc, atât străină cât şi românească. În ceea ce priveşte domeniile de intersecţie comunicarea pe Internet, marketingul pe Internet şi comunicarea de marketing, deşi se cunosc examinări atente ale acestor arii, încă există direcţii puţin explorate. În consecinţă, dificultatea abordării comunicării de marketing pe Internet se datorează nu numai faptului că aceasta îşi are originea în cele trei mari domenii distincte, ci şi datorită faptului că această zonă este încă ocolită, fie din teama de a „călca” pe un teritoriu insuficient explorat, cu concepte în curs de definire, fie dintr-o greşită receptare a fenomenului comunicaţional pe Internet şi al impactului său asupra marketingului. În privinţa motivaţiei subiective referitoare la alegerea acestui domeniu de studiu, ea se bazează pe tentaţia de a descoperi efectul combinaţiei acestor componente, la care se adaugă dorinţa de a extinde experienţa dobândită în lucrul cu Internetul.

Lucrarea este structurată în 8 capitole în care sunt abordate de la general spre particular aspecte specifice, atât teoretice cât şi practice, ale comunicării de marketing în mediul on-line.

Mai întâi, în primul capitol (Internet –spaţiu informaţional şi de comunicare) este definit Internetul, se prezintă istoria acestuia şi este apreciată evoluţia sa. Sunt prezentate din punct de vedere tehnic reţeaua Internet şi principalele sale caracteristici şi sunt supuse atenţiei, rând pe rând, instrumentele specifice comunicării în ciberspaţiu: poşta electronică, Web-ul, forumurile de discuţie, chat-urile, comunităţile virtuale, „serviciile de mediu” precum directoarele şi motoarele de căutare, conferinţele web, blogurile etc. Tot în această parte se încearcă clarificarea unor aspecte legate de Intranet şi Extranet, consumatorii de Internet, punctele tari şi obstacolele Reţelei cu care se confruntă aceştia, precum şi tendinţele de dezvoltare.
Pentru a înţelege marketingul pe Internet şi a elabora strategii de comunicare marketing eficiente în mediul on-line, trebuie să înţelegem mai întâi cum a schimbat Internetul modul de a face afaceri şi contextul în care sunt operate practicile de marketing.

Capitolul doi (Marketingul pe Internet) tratează astfel probleme mai puţin analizate până în prezent în literatura domeniului: Ce este marketingul pe Internet? Ce îl deosebeşte de activităţile de acelaşi tip desfăşurate prin modalităţi clasice? Care sunt avantajele şi dezavantajele folosirii sale? Care sunt modalităţile cele mai eficiente şi riscurile asociate? Ce tip de mediu de marketing este Internetul şi care sunt conceptele care îl descriu cel mai bine? etc.

În capitolul III (Politici de marketing) sunt surprinse succint instrumentele de marketing utilizate de organizaţii în mediul on-line pentru a-şi atinge obiectivele. Sunt introduse astfel politicile de produs, de preţ şi distribuţie precum şi catalizatorul activităţilor de marketing din mediul on-line –consumatorul.

Începând cu capitolul IV (Politica de comunicare) este discutat mediul comunicaţiilor de marketing în continuă schimbare (examinarea acestuia este necesară pentru a alege cele mai adecvate instrumente care conduc la un mix general de comunicare). Este urmărit apoi conceptul de comunicare de marketing integrată pe Internet, sunt analizate principalele instrumente de comunicare în contextul reţelei precum şi adecvarea întregii serii de instrumente pentru promovarea on-line sau off-line.
În mod tradiţional, activităţile specifice comunicaţiei promoţionale se pot împărţi în publicitate, relaţii publice, promovarea vânzărilor, forţa de vânzare şi marketing direct. Folosirea acestora în mediul virtual este provocatoare. În primul rând Internetul este un spaţiu foarte larg: există zeci de milioane de website-uri comerciale şi câteva miliarde de pagini web astfel încât nu este uşor pentru potenţialii vizitatori să afle despre existenţa unui anumit site şi să facă diferenţa între diversele oferte de pe website-urile concurenţei.În al doilea rând, promovarea în mediul on-line nu este simplă. Apar o serie de probleme în folosirea instrumentelor tradiţionale de comunicare, cum ar fi publicitatea sau relaţiile publice, la care se adaugă noi abordări, cum ar fi motoarele de căutare, comunităţile virtuale, programele afiliate sau monitorizarea oculară.

Capitolele V (Instrumente clasice ale politicii de comunicare în marketingul pe Internet) şi VI (Noi instrumente ale politicii de comunicare în marketingul pe Internet) rezervă spaţii ample acestor aspecte.

Pentru a analiza şi utiliza datele despre clienţii individuali strânse în baze de date interne şi prin activităţi de supraveghere informativă a pieţei şi cercetare de marketing, multe firme apelează la Managementul relaţiilor cu clienţii, subiectul capitolului VII.

Capitolul VIII, care pune în discuţie elaborarea programului de marketing comunicaţional, introduce conceptul de „matrice pentru spaţiul comercial”, un cadru simplificator care ilustrează pârghiile pe care markerii le aleg spre folosire la fiecare etapă a relaţiei cu clientul. Acest capitol readuce în discuţie două concepte care au schimbat din temelii terenul marketingului pe Internet individualizarea şi interactivitatea.

Exemplele folosite de autoare în lucrare sunt reale şi extrase din Web-ul românesc (cu mici excepţii) sau din prestigioase manuale şi cărţi, conform bibliografiei citate în carte. Unul dintre scopurile urmărite a constat în radiografierea spaţiului virtual românesc, un demers destul de complicat datorită heterogenităţii formelor şi studiilor de caz întreprinse până în prezent.

AUTOAREA

- mai multe detalii -

Pret(TVA inclus)
 
70 RON
Comanda acum de la Editura Lumen Marketing şi comunicare pe internet
Va rugam completati campurile goale marcate cu chenar rosu.
  • 1. Date identificare
  • 2. Adresa de livrare
  • 3. Finalizare

Pas 1: Date de identificare - folosite in procesul de facturare-livrare Nu vor fi facute publice sub nicio forma

Pas 2: Adresa de livrare Informatiile vor fi folosite doar pentru livrarea coletului

Pas 3: Procesare comanda Va rugam asteptati!


Editura Lumen detalii de livrare:
• Taxele de livrare - 6.5 RON

1000 DE MIRACOLE ALE NATURII

Pret de la: 99.6 RON
ISBN: RD 1
Editura: Reader's Digest
Pagini: 448   Format: 276 x 213 mm

15 dialoguri critice

Pret de la: 9.9 RON
ISBN: Cod AULA 12
Editura: AULA
An aparitie: 2005   Pagini: 176   Format: 13/20 cm

Absurditati la minut

Pret de la: 17 RON
ISBN: 973-8471-25-7
Editura: Editura Mix
Pagini: 368  
Categorie: Stiintifice , Stiintifice

Analiza textului literar

Pret de la: 12.5 RON
Autor: Gabriela Duda
ISBN: 973-8144-29-9
Pagini: 224  

Analiza Tranzactionala

Pret de la: 29 RON
ISBN: Codecs 12
Editura: CODECS
Pagini: 212  

ANOTIMPURILE VIETII

Pret de la: 14 RON
Autor: Jim Rohn
ISBN: Amaltea 149
Editura: AMALTEA

ANTI-GOG

Pret de la: 22 RON
ISBN: 973-8278-69-4
Editura: Editura ALFA
An aparitie: 2005   Pagini: 250   Format: A5
Categorie: Stiintifice , Stiintifice

APROPIEREA FURTUNII

Pret de la: 30 RON
ISBN: Amaltea 122
Editura: AMALTEA
Scrie recenzia sau spune-ne opiniile tale despre 'Marketing şi comunicare pe internet'.
Cu ce ai ramas citind aceasta carte?

Carti electronice - eBooks
Cartea pe care o cauti
Partenerul saptamanii
Editura Adantis a aparut in lumea editoriala romaneasca din dorinta de a aduce iubitorilor de carte titluri noi si captivante care sa-i ajute sa-si descopere adevarata personalitate, cea de dincolo de barierele impuse de societatea actuala, si sa traiasca in armonie, intr-o lume mai buna.
Recomandari

Martorul-Surpriza. Fotografii necenzurate din comunism

Pret de la: 60 RON
ISBN: 978-973-7841-66-7
Editura: COMPANIA
An aparitie: 2008   Pagini: 160   Format: 20 x 23 cm

GHIDUL GASTRONOMIC AL ROMANIEI - BUCATARIA MODERNA

Pret de la: 39.5 RON
ISBN: 9786065131279c
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2010   Pagini: 174   Format: 220 x 190 mm

Cartea de bucate a copiilor - Bucataria italiana

Pret de la: 20 RON
ISBN: House of Guides 8
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2008   Pagini: 38   Format: 240x305 mm

ZAMBESTE FARA NICIUN MOTIV

Pret de la: 24 RON
ISBN: 978-606-92318-1-4
Editura: ADANTIS
An aparitie: 2011   Pagini: 208   Format: 13/20
Categorie: Arta razboiului

Puterea curativa a vinului

Pret de la: 23.5 RON
ISBN: House of Guides 48
Editura: HOUSE OF GUIDES
An aparitie: 2007   Pagini: 152   Format: 140x205 mm