Descoperiti cum puteti crea un plan de succes pentru marketingul "ultrarapid", utilizand ghidul super-practic al lui Matt Haig.Daca Internetul se propaga de 7 ori mai iute decat viteza timpului normal, aveti nevoie de un stil accelerat de a lucra. Cartea de fata este un o lectura esentiala. Un ATU pentru orice intreprinzator care poseda o...
O lucrare care îşi propune investigarea comunicării de marketing pe Internet se bazează, de la bun început, pe trei componente extrem de dinamice: comunicarea, marketingul şi internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiză a comunicării, a marketingului sau a Internetului. Consideraţiile de natu...
Marketing de la A la Z 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager Acest depozitar de cunostinte specializate este un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul in materie de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa...
Marketing lateral Autori Philip Kotler si Fernando Trias de Bes Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta u...
Doi mari profesionisti din domeniul reclamei si marketingului dezvaluie o perspectiva revolutionara asupra acestui domeniu in actualul mediu concurential. In spatiul pietei, victoria o obtin numai acele companii hotarate sa se angreneze intr-un veritabil razboi pentru a castiga premiul esential: inimile si mintile consumatorilor.
Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. Autorul cartii, Robert Imbriale, este un expert in marketingul pe internet care a vindut produse si servicii in valoare de peste 150 de milioane de dolari. Este un...
Prezenta lucrare arată comercianţilor cum să utilizeze cît mai din plin avantajul metodelor de restructurare a marketingului şi cum să-şi proiecteze un program de marketing direct care să fie un mod fundamental eficient, avînd o strategie avansată şi permanent profitabilă. Cartea este un...
Prima prioritate a personalului din Vanzari este transformarea intalnirilor cu clientii in comenzi ferme. Momentul crucial si cel mai delicat este finalizarea tranzactiei. Respectiv, cand trebuie sa-l convingeti pe client sa semneze o comanda. Fata-n fata cu clientul dumneavoastra, incepeti discutia, respectiv negocierea. Sunteti insa un...
Citind cartea Ralucăi Ionescu, am avut sentimentul că în spatele unui discurs inteligent şi riguros documentat se ascunde în fapt o echipă întreagă de analişti, istorici, filologi, psihologi şi stilişti vestimentari. O scriitură atât de complexă, documentată savant şi mai imp...
Cartea îndeamnă la un exercitiu de autocunoastere, un exercitiu care ne determină să ne schimbam modul de gândire, modul în care percepem anumite stări: fericirea, succesul pe plan sentimental, profesional, dar si financiar. Autorul acestei cărti ne oferă un sfat esantial: Subconstientul este un sclav ca...
Multi oameni sunt, din fire, concilianti si cooperanti; altii sunt, dimpotriva, competitivi. Exista persoane deosebit de eficiente in negociere, indiferent de abordarea lor. In privinta stilului exista un singur adevar: ca sa fie buni, negociatorii trebuie sa invete sa fie ei insisi la masa negocierii. Trucurile si stratagemele care ii in...