Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea temeinica a tehnicilor practice care stau la baza lucrarii "Asul din maneca", unica in domeniu prin ineditul abordarii: "Eu nu sunt un teoretician. Eu sunt un tehnician. Un tehnician comportamental. Sunt interesat de lucrurile care functioneaza, de lucrurile care ma ajuta sa-i sprijin la randul meu pe altii sa implementeze schimbarea."
Asul din maneca este o carte-seminar. Contine idei practice si, cel mai important, exercitii pentru aplicarea metodelor NLP in vanzari si marketing. Explica tehnici speciale, pe care sa le utilizezi in vanzarea fata in fata, telemarketing, marketing direct si in alte situatii din
Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea temeinica a tehnicilor practice care stau la baza lucrarii "Asul din maneca", unica in domeniu prin ineditul abordarii: "Eu nu sunt un teoretician. Eu sunt un tehnician. Un tehnician comportamental. Sunt interesat de lucrurile care functioneaza, de lucrurile care ma ajuta sa-i sprijin la randul meu pe altii sa implementeze schimbarea."
Asul din maneca este o carte-seminar. Contine idei practice si, cel mai important, exercitii pentru aplicarea metodelor NLP in vanzari si marketing. Explica tehnici speciale, pe care sa le utilizezi in vanzarea fata in fata, telemarketing, marketing direct si in alte situatii din lumea reala care presupun o vanzare. Sunt incluse exemple de metode si scenarii care au produs cresteri demonstrate in toate tipurile de vanzari.
Directia spre care merge aceasta carte este aceea a avantajului bazat pe cunoastere si invatare sustinuta, nicidecum a siretlicului sau a jocului incorect. Mai mult decat atat, "Asul din maneca" este abilitatea de a te vinde PE TINE INSUTI, in conditiile in care conceptul de vanzari a suferit o schimbare majora. Astfel, mesajul pe care il transmiti pentru a-ti particulariza produsul sau pentru a te remarca drept o persoana de vanzari talentata trebuie sa fie personal, flexibil, atractiv si focalizat. Acesta este asul din maneca ta.