O carte motivationala, cu exemple din business De ce unele companii sunt mult mai inovatoare sau mai profitabile si au o influenta mai mare decat altele? De ce au clienti si angajati mai loiali? De ce unele firme care au reusit sa aiba succes si-l pot mentine pe termen lung, iar altele nu? Studiind liderii care au cea mai mare influ...
"CREATA PENTRU A-TI SCHIMBA FELUL IN CARE GANDESTI."
– Wall Street Journal
Privind in urma, toate ideile marete par evidente. Dar cum poti tu sa fii cel care gaseste aceste idei? "Jocurile mintii" iti usureaza sarcina, cu peste treizeci de tehnici meticulos descrise pentru a transforma pe oricine intr-un ganditor creat...
Lumea în care trãim se schimbã dramatic sub ochii noştri. Ne schimbã munca şi viaţa de zi cu zi. Ne face, mereu, sã ne punem întrebãri. Ţintim sus, dar, oare, gândim inovator? Cât de realişti suntem şi câte iluzii avem? Ne oferim serviciile şi ne punem în slujba celorlalţi? Preluãm înto...
Scuterul - un produs care castiga teren! In orasele sufocate de masini si unde blocajele rutiere sunt la ordinea zilei, scuterul pare o adevarata mana cereasca. Mic, manevrabil, silentios, cu un consum redus de benzina si usor de parcat, acest vehicul pe doua roti are toate atributele unui produs de succes. Magazinele specializate, car...
Cartea “Managementul Personalului” pune la dispozitia celor interesati o introducere elementara, dar temeinica, in disciplina managementului personalului si in activitatea de management al resurselor umane – ca domeniu inrudit. Beneficiarii acestei lucrari sunt cei care urmeaza cursuri organizate sau studiaza pe cont propriu pentru...
O lucrare de referinta in domeniu care ne convinge ca a sti cum sa vinzi poate fi pasul dintre faliment si succes in afaceri.
In "Manualul capitalistului", Rich DeVos pune in discutie problema capitalismului generos. Nu inseamna "capitalism" un fel de "legea junglei", fiecare pentru el? Pentru unii ar suna mai degraba ca o contradictie in termeni; pentru Rich DeVos este o filozofie de viata.
Co-fondator al corporatiei Amway, el ofera mai mult decat o viziun...
Daca infiintati o firma sau ati numit recent o secretara de firma, noua lucrare Manualul secretarei de firma va va indruma pe parcursul tuturor procedurilor si proceselor solicitate de Legea Firmelor. Complet revizuita si actualizata si in conformitate cu legile nou aparute, lucrarea este extrem de detaliata si de bine documentata. Se adr...
Prima prioritate a personalului din Vanzari este transformarea intalnirilor cu clientii in comenzi ferme. Momentul crucial si cel mai delicat este finalizarea tranzactiei. Respectiv, cand trebuie sa-l convingeti pe client sa semneze o comanda. Fata-n fata cu clientul dumneavoastra, incepeti discutia, respectiv negocierea. Sunteti insa un...
Cucerirea de noi clienti este misiune cea mai dificila pe care trebuie s-o duca la bun sfarsit un comerciant. Iar, a convinge, a vinde si a fideliza, sunt obiectivele lui cele mai importante. In cea de-a patra lucrare din colectia "Instruire pas cu pas – Vanzarile", Pascal Pay se adreseaza tuturor celor care raspund de dezvoltare...
Orice negociere incepe atunci cand clientul este de acord sa cumpere dar nu accepta pretul propus. Aspectele luptei de impunere a pretului sunt de ordin psihologic,financiar si personal Cu tact si profesionalism, puteti convinge un client sa plateasca un pret mai mare doar pentru faptul ca ati stiut cum sa impuneti acest lucru....