Lucrarea redactatã de Dl. Daniel Viºan-Dimitriu trateazã numeroase probleme de implementare în limbajul Pascal: teoria numerelor (numere perfecte, numere prime, divizibilitate, algoritmul lui Euclid, cel mai mare divizor comun), metode de ordonare (metoda bulelor, metoda selecþiei), operaþii cu mulþimi (reuniu...
Internet-ul a intrat deja în al treilea stadiu de dezvoltare, iar noŃiuni si facilităŃi precum site-uri web dinamice si interactive au devenit atributele esenŃiale ale oricărei afaceri online de succes implicând comert electronic (dar nu numai). Principalul avantaj al unui site dinamic asupra unuia static este usurinŃa în admini...
Lucrarea propune cititorilor rezolvări de probleme în limbajele Pascal şi C++. De asemenea sunt prezente şi probleme pentru baze de date în Oracle şi Visual FoxPro.
Cartea poate fi utilizată pentru pregătirea elevilor la clasă cât şi pentru atestatul profesional la informatică
CUPRINS:
CUPRINS:
Scratch este un mediu software foarte bun pentru initierea în programare a copiilor. Este mai simplu decât orice alt limbaj de programare, deoarece este bazat pe pseudocod. Cartea contine un set de exemple de activităti structurate pe lectii care permit realizarea cu usurintă de animatii sau joculete. Scopul cărtii este acela de a...
Toate stiintele experimentale realizeaza studii cu ajutorul statisticii matematice, la baza careia stau cunostinte de teoria probabilitatilor. Prezenta lucrare este binevenita si poate fi recomandata atat studentilor, cat si tuturor celor interesati in aprofundarea cunostintelor in domeniile teoriei probabilitatilor si simularii cu calcul...
Viteza cu care societatea informationala evolueaza a creat o crestere fara precedent a gamei si numarului de servicii electronice si de resurse informationale sub forma de text, audio, grafica si/sau video.
Ea a revolutionat modul in care oamenii achizitioneaza, stocheaza, partajeaza, regasesc si valorifica informatia.
A...
Cartea prezinta aplicatii ale informaticii in aritmetica si baze de numeratie, constructia figurilor geometrice si a locurilor geometrice cu calculatorul, generarea de obiecte combinatoriale:submultimi ale unei multimi, aranjamente, permutari si combinari, partitii ale unei multimi, inversarea unei matrice nesingulare printr-un algoritm d...